Medewerker Centraal Klachtenmanagement (CKM)

Hier gaan we vanuit:

Dit doe je:

Voor Stater zijn wij op zoek naar een Medewerker Centraal Klachtenmanagement (CKM) Functieomschrijving Bij voorkeur iemand die fulltime beschikbaar is (40 uur). Als medewerker Centraal Klachtenmanagement (CKM) werk je samen in een hecht team van 7 collega’s. Het team behandelt namens onze klanten (de geldgevers) klachten van consumenten. In deze dynamische functie is het jouw uitdaging om een boze, teleurgestelde of hulpbehoevende klant weer blij te maken. Het contact hierbij verloopt zowel via e-mail als per telefoon. Tussendoor zet je de benodigde acties voor de afwikkeling van de klacht uit bij de betreffende afdeling of geldgever. Je hebt regie over de hele afhandeling. Je hebt empathie maar staat tegelijk ook stevig in je schoenen omdat je soms ook een antwoord moet geven dat niet overeenkomt met de wens van de klant. Je controleert (als je volledig bent ingewerkt) de klachten van je collega’s. Jij en je collega’s zijn ook verantwoordelijk voor de kwaliteit van de inhoudelijke klachtafhandeling. De afdeling Centraal Klachtenmanagement heeft op maandelijkse basis overleg met de diverse afdelingen binnen Stater om onze dienstverlening op basis van klantsignalen naar een nog hoger niveau te tillen. Klachten voorkomen en de tevredenheid verhogen! Hierdoor heb je een significante bijdrage aan het behalen van de strategische doelstellingen van Stater. Dit doe je niet alleen, maar in samenwerking met diverse afdelingen en onze klanten. Wel pak jij het voortouw! Naast de behandeling van klachten, behandel jij ook de (complexe) claims van geldgevers. Hiervoor is het belangrijk dat je eerst kennis en ervaring krijgt in de reguliere klachten afhandeling. Voor het doen en checken van het feitenonderzoek wordt je analytisch vermogen gevraagd. Daarnaast breng je advies uit aan Legal en Relatiemanagement (Sales&Marketing) over de te kiezen oplossingsstrategie. Naar wie zijn we op zoek? Je beschikt over analytisch vermogen; Je hebt empathisch vermogen en tegelijk niet bang om "nee" te zeggen; Je werkt resultaat- en oplossingsgericht; Je bent proactief en wilt processen en klantreizen continu verbeteren; Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift; Het bezit van de diploma's WFT Basis en Hypothecair krediet is een pre. Aanvullende informatie De kandidaat moet binnen een reisafstand van maximaal 1 uur wonen;

Dit krijg je:

Einddatum: 10/10/25 Locatie: Amersfoort Uiterlijk aanbieden: 11/10/24 16:00 Opdrachtgever: Niet gevonden

Over Sequal Services
Sluit je aan bij ons kennisteam

Ontdek bij Sequal Services de ideale carrière, of je nu van projectwerk houdt of een vaste rol ambieert. Sluit je aan bij ons dynamische team en ontwikkel je verder. Bij Sequal Services overstijgen we standaard detachering met onze Staffing Plus-aanpak. We combineren uitgebreide kennis en persoonlijke betrokkenheid om IT-oplossingen te creëren die perfect aansluiten bij jouw professionele ambities en ontwikkeling.

Werkwijze
Over ons
sequal-services-DSC03571
Solliciteer direct

Wil je ons team versterken met jouw unieke talent?

sequal-services-DSC02162
Upload hier je CV. Selecteer bestand