Management Assistent-Lead Klantdataherstel

Hier gaan we vanuit:

Dit doe je:

Vacature: Management Assistent Locatie: Utrecht Bedrijf: De Volksbank Over De Volksbank: De Volksbank is het moederbedrijf van SNS, ASN Bank, RegioBank en BLG Wonen. Als bank met ruim 3 miljoen klanten willen we ons onderscheiden door onze maatschappelijke impact. En daarbij gaat bankieren over meer dan geld alleen. Het is een manier om van waarde te zijn. Niet alleen voor de eigen organisatie en medewerkers, onze klanten of onze aandeelhouder. Maar voor de hele maatschappij. Op heel veel plekken in Nederland, het hele jaar door. Samen investeren we in een beter Nederland. Dat merken onze klanten ook, elke dag weer. Over de functie: Als Management Assistent ben je de rechterhand van de manager Klantdataherstel in Utrecht. Je bent de secretariële, organisatorische en administratieve steun en toeverlaat. Dankzij jou kunnen de twee directeuren en de drie bestuurders hun eigen activiteiten effectief en efficiënt uitvoeren. Houd jij van afwisseling in je werk en heb jij affiniteit met duurzaamheid? Dan past deze functie goed bij jou! Je bent verantwoordelijk voor de ondersteuning van het hoofd Klantdataherstel en het team. Werkzaamheden die hieronder vallen zijn complex agendabeheer, facilitaire en administratieve zaken, maar ook de taken met betrekking tot de onboarding van nieuwe collega's die hiërarchisch onder de directieleden vallen. Je zorgt er ook voor dat facturen worden goedgekeurd en worden verwerkt in de systemen. In jouw functie als Management Assistent ben je ook de vraagbaak voor het Leadershipteam en de overige collega's bij de Volksbank. Verder help je bij het organiseren van (in- en externe) bijeenkomsten voor de Volksbank. Je bent het aanspreekpunt voor zowel binnen als buiten AFC. Activiteiten die hieronder vallen zijn het voorbereiden van vergaderingen, notuleren/actiepunten en het maken van diverse afspraken. Ook vind je het leuk om de zogenaamd lief en leed-zaken op te pakken, waarbij het creëren en borgen van teamgevoel een belangrijk onderdeel is. Werklocatie: Utrecht, op 3 minuten loopafstand van Centraal Station Jouw kwaliteiten: We zijn op zoek naar een zelfstandige verbinder die snel en makkelijk schakelt. Je bent proactief, accuraat en toont initiatief. Je voelt daarbij goed aan wanneer zaken nog afgestemd dienen te worden. Overzicht houden en structuur aanbrengen is je tweede natuur, je bent een professionele planner. Je hebt te maken met informatie van vertrouwelijke aard en weet daar goed me om te gaan. Kortom, ben jij onze nieuwe spin in het web? Dan maken we graag kennis met jou! Verder heb je: - Een afgeronde secretariële opleiding en/of minimaal mbo+ werk- en denkniveau; - Ervaring als Managementassistent, Office Manager of vergelijkbaar; - Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en de Engelse taal goed in woord en geschrift; - Uitstekende beheersing van Outlook en ruim voldoende beheersing van MS Office applicaties en SharePoint; - Affiniteit met duurzaamheid. Aanvullende informatie: - Er wordt hybride gewerkt; - Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de (Volksbank) cao. Deze inzet valt in schaal 6 van de Volksbank cao; - Onder de veranderde wet- en regelgeving leent deze opdracht zich helaas niet voor het inzetten van een ZZP-er; - Wij ontvangen graag de persoonlijke motivatie en het CV in het Nederlands; - Pre-employmentscreening: Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening; - De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd; - Daarnaast is het van belang dat de kandidaat beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag. 

Dit krijg je:

Einddatum: 01/07/25 Locatie: Utrecht

Over Sequal Services
Sluit je aan bij ons kennisteam

Ontdek bij Sequal Services de ideale carrière, of je nu van projectwerk houdt of een vaste rol ambieert. Sluit je aan bij ons dynamische team en ontwikkel je verder. Bij Sequal Services overstijgen we standaard detachering met onze Staffing Plus-aanpak. We combineren uitgebreide kennis en persoonlijke betrokkenheid om IT-oplossingen te creëren die perfect aansluiten bij jouw professionele ambities en ontwikkeling.

Werkwijze
Over ons
sequal-services-DSC03571
Solliciteer direct

Wil je ons team versterken met jouw unieke talent?

sequal-services-DSC02162
Upload hier je CV. Selecteer bestand