Business Process Manager
Voor Hogeschool Saxion zijn wij op zoek naar een Business Process Manager Saxion biedt toekomstgericht en flexibel onderwijs. Voorbereid op de vragen van morgen en afgestemd op ieders persoonlijke talenten en capaciteiten. Ze leren de studenten om met een brede blik naar maatschappelijke vraagstukken te kijken en hiervoor praktische oplossingen te bedenken. Ze stappen hierbij over grenzen van vakgebieden heen. Zij geloven dat doeners met denkkracht het verschil kunnen maken in de wereld van morgen en daarmee vormgeven aan de beroepen van de toekomst. Als Business Process Manager Lever jij een belangrijke bijdrage aan de veranderagenda van Saxion. Je hebt helder welke processen we kunnen verbeteren en de overtuigingskracht om dit gedragen te krijgen in de organisatie. Zo maak jij het verschil in de wereld van morgen. Ben jij communicatief sterk en werk je van nature makkelijk samen? Dan ben je wellicht de persoon om tijdelijk ons team te versterken. Dit ga je doen als Business Process Manager Als onafhankelijke en resultaatgerichte professional werk je met collega’s zoals Informatiemanagers en Informatiearchitecten o.a. aan de procescomponenten van projecten van vooronderzoek, aanbesteding en implementatie voor de Saxion bedrijfsvoering en onderwijslogistiek. Daarnaast ga je bezig met procesoptimalisaties binnen de eigen dienst. Je verbetert de integrale procesketen met focus op eindgebruikers en draagt bij aan impactanalyses en businesscases. Je adviseert proactief over professionalisering en modernisering van processen in de informatievoorziening. Kennis en ervaring Ervaring met bedrijfsprocessen optimaliseren; Ervaring met implementeren van verandertrajecten; Kennis van Lean Six Sigma is een pré; Minimaal 5 jaar relevante werkervaring. Locatie Enschede, Deventer en Hybride. Graag in de motivatie aangeven welke dag de voorkeur naar uitgaat. Intakegesprekken Staan gepland op maandag 12 augustus en dinsdag 13 augustus via Teams. Aanvullende informatie Screening Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening. De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd. Beschikbaarheid Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van deze specifieke klant. Bent u niet bekend met deze voorwaarden kunt u die opvragen bij de verantwoordelijke recruiter.
Startdatum: 01/09/24 Einddatum: 28/02/25 Locatie: Enschede Deventer Hybride Uiterlijk aanbieden: 08/08/24 5:00
Ontdek bij Sequal Services de ideale carrière, of je nu van projectwerk houdt of een vaste rol ambieert. Sluit je aan bij ons dynamische team en ontwikkel je verder. Bij Sequal Services overstijgen we standaard detachering met onze Staffing Plus-aanpak. We combineren uitgebreide kennis en persoonlijke betrokkenheid om IT-oplossingen te creëren die perfect aansluiten bij jouw professionele ambities en ontwikkeling.
Wil je ons team versterken met jouw unieke talent?