Application Manager

Hier gaan we vanuit:

Dit doe je:

Voor Stater zijn wij op zoek naar een Business Application Manager Over de functie Wat ga je doen? Als Applicatie Manager heb je een divers takenpakket. Je bent verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van applicaties. Je zoekt proactief de interne stakeholders op om de behoeftes op te halen, te begrijpen en oplossingen te bedenken. De oplossingen implementeer je vervolgens waarbij jij de projectleiding zal verzorgen. Daarbij zorg je ervoor dat de juiste handleidingen geschreven en toegankelijk worden gemaakt voor gebruikers en verzorg je de technische specificaties. Jij bent hét aanspreekpunt voor teams als het gaat over de technische ondersteuning. Regelmatig werk je de applicatie- en SQL-servers bij. Daarnaast ontwikkel je API-verbindingen met externe applicaties, zoals Service Now, ERP systemen om processen te automatiseren. Met de aankondiging van onze leverancier dat zij per 1 januari 2025 stoppen met support op on-premise applicaties, hebben wij besloten om onze Unit4 ERP zo snel mogelijk naar de cloudomgeving van Unit4 ERP te migreren. Dit project vereist een intensieve samenwerking met Unit4 en omvat de migratie van de applicatie, inclusief het aanpassen van de interfaces met andere applicaties. Naar wie zijn we op zoek? Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie. Je hebt veel ervaring met Powershell: je kan scripts maken, migraties uitvoeren en koppelingen maken. Je hebt kennis van serverbeheer zoals applicatieservers en SQL-servers. Je bent bedreven in het werken met API’s voor procesautomatisering. Je hebt kennis van SQL, snapt relationele databases en kan queries schrijven. Ervaring met Single Sign-On (SSO) implementatie via Azure. Ervaring met migratieprojecten, bij voorkeur naar cloudomgevingen. Ervaring met financiële systemen zoals Unit4 ERP is een sterke pre. Aanvullende informatie De kandidaat moet binnen een reisafstand van maximaal 1 uur wonen. Wij ontvangen graag de persoonlijke motivatie en het CV in het Nederlands. Pre-employmentscreening: Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening. De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd. Daarnaast is het van belang dat de kandidaat beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag. Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van deze specifieke klant. Bent u niet bekend met deze voorwaarden kunt u die opvragen bij de verantwoordelijke recruiter.

Dit krijg je:

Einddatum: 30/04/25 Locatie: Amersfoort Uiterlijk aanbieden: 25/09/24 8:00

Over Sequal Services
Sluit je aan bij ons kennisteam

Ontdek bij Sequal Services de ideale carrière, of je nu van projectwerk houdt of een vaste rol ambieert. Sluit je aan bij ons dynamische team en ontwikkel je verder. Bij Sequal Services overstijgen we standaard detachering met onze Staffing Plus-aanpak. We combineren uitgebreide kennis en persoonlijke betrokkenheid om IT-oplossingen te creëren die perfect aansluiten bij jouw professionele ambities en ontwikkeling.

Werkwijze
Over ons
sequal-services-DSC03571
Solliciteer direct

Wil je ons team versterken met jouw unieke talent?

sequal-services-DSC02162
Ruud Nijenhuis Directeur 0634853501 ruud.nijenhuis@sequal.nl
Upload hier je CV. Selecteer bestand