Overzicht, resultaat, gestroomlijnd

SEQUAL Services ondersteunt u bij uw IT uitdagingen en levert meetbaar resultaat.

Optimalisatie van uw IT vergt overzicht en stroomlijning van systemen, processen en mensen. De IT-professionals van SEQUAL Services zijn daarin meester. Onze aanpak is als volgt:

IT-specialisten die weten waarover het gaat en passen bij uw organisatie

SEQUAL Services heeft passende oplossingen bij veel voorkomende uitdagingen: implementeren, beheren en managen van dienstenketens, Total Cost of Ownership bij ICT dienstverlening en diensten optimalisatie.

Wij hebben daarvoor de 5-stappen benadering waarmee u volledig grip krijgt op uw dienstverlening: Assessment, Advies, Optimalisatie projecten, Support diensten en Continuous Service Improvement.

Samen brengen wij in kaart wat de toegevoegde waarde is van de verschillende diensten voor uw bedrijfsresultaten. Zo ontwikkelen wij een roadmap naar uitmuntende dienstverlening die efficiënt uitvoerbaar is binnen uw organisatie.

Veranderen en verbeteren: omdat het altijd beter kan of omdat het soms écht anders moet!

SEQUAL Services assessment

De volgende stappen worden genomen om snel en goed inzicht te krijgen:

  • Bepalen van knelpunten in de dienstverlening

  • Data verzamelen uit beschikbare documenten in relatie tot het knelpunt

  • Interviewen stakeholders

  • Verzorgen workshops

  • Presenteren resultaten

Het verzamelen van data richt zich op:

  • Personeel en organisatie

  • Proces

  • Tooling / platform

  • Customer satisfaction

Onze competenties

De professionals van SEQUAL Services zijn de sleutel tot succes. Door het inzetten van de juiste mensen zijn wij in staat om snel tot de kern door te dringen. Geen boekwerken aan adviezen, maar een pragmatische oplossing voor uw huidige uitdagingen.

Op basis van vertrouwen en integriteit werken we samen aan fundamentele oplossingen die waarde toekennen aan de organisatie.

Grip op dienstverlening betekent transparante, kwalitatief hoogwaardige en efficiënte dienstenketens met bijbehorende contracten tegen de juiste investering.

Onze focus

Onze expertise ligt op de gebieden Enterprise Service Management (ESM) en Customer Service Management (CSM).

De focus ligt op platformoptimalisatie waarbij de implementatie van 4me en ServiceNow leidend zijn. Daarnaast heeft SEQUAL Services ervaring met TopDesk, BMC, Splunk, Microfocus en meer.

Bij deze disciplines horen onder andere de volgende kennisgebieden: ITIL, BiSL, ASL, Cobit, Lean Six Sigma, Scrum/Agile, DevOps, en meer.

SEQUAL Services advies & aanbevelingen

Na het assessment en de presentatie volgen onze aanbevelingen met verbeterpunten.

De aanbevelingen zijn gericht op de gehele lifecycle. Denk hierbij ook aan organisatorische veranderingen, projectinrichting, kosten, inzichtelijkheid, relatie tot bedrijfsdoelstellingen, geautomatiseerde workflows, waarde van de oplossing en relatie tot de roadmap.

Wij adviseren u over de platformen die het best ondersteunen en passen binnen de eisen aan de dienstverlening.

Deze aanbevelingen bespreken we met de stakeholders en waar nodig met de externe partijen.

Optimalisatie en projecten

In overleg met u zetten de SEQUAL Services professionals de aanbevelingen om in projecten. Gedurende deze fase blijven de stakeholders op de hoogte van de vorderingen.

Wij volgen de aanpak die besproken is tijdens de adviesfase. SEQUAL Services begeleidt het doorvoeren van de proceswijzigingen, de  organisatorische wijzigingen en platformoptimalisatie.

Projecten worden uitgevoerd met projectleiders van SEQUAL Services en de klant. Onze medewerkers zijn gewend snel resultaat te leveren door te werken volgens de AGILE / SCRUM methode.

Heel prettig dat ze ons
van A tot Z geholpen hebben.
Ze hebben alle kennis in huis. Dat werkt wel zo efficiënt en effectief.

SEQUAL Services professionals: ervaren specialisten die een partnership aangaan met onze klanten en werken vanuit een persoonlijke benadering

Support diensten

Onze supportdiensten leveren wij middels een cafetariamodel. Per klant leveren we de juiste mix aan ondersteuning door middel van:

  • Innovatie sessies

  • Upgrade diensten

  • Technische ondersteuning

  • Functionele ondersteuning

  • en meer

Continuous Service Improvement

SEQUAL Services levert na het assessment de resultaten op. In de adviesfase plannen we de eerste activiteiten. De overige aanbevelingen komen in de roadmap te staan.

SEQUAL Services, als trusted advisor, bewaakt de roadmap en de activiteiten. Projecten, wensen en innovaties worden getoetst aan de roadmap. Samen bepalen we de volgende stappen ter optimalisatie van uw dienstverlening.

Our full approach

Assessment

Advies

Optimalisatie projecten

Support diensten

Continuous Service Improvement

Onze klanten

Contactgegevens

SEQUAL Services BV
Daalwijkdreef 47
1103 AD Amsterdam

 +31 20 600 75 14
info@sequal.nl

Volg SEQUAL op LinkedIn
Volg SEQUAL op Twitter

Download de routebeschrijving

BTW NL818821012B01
KVK 08167512

Partners

ServiceNow
4me
SEQUAL Services over MVO en milieu