IT-detachering op maat

Elk bedrijf functioneert anders. Optimale Service Delivery is onze focus, zowel voor uw interne bedrijfsvoering (ESM) als voor uw klanten (CSM).

Wij ondersteunen met de methoden, tools en platformen die bij uw organisatie passen.

Volledig overzicht en gestroomlijnde dienstverlening

In een dienstenketen spelen verschillende partijen een rol. Hierbij is het van belang dat alle teamleden van die partijen samenwerken en beschikken over de tools die deze samenwerking optimaal faciliteren.

SEQUAL Services adviseert en ondersteunt organisaties bij het houden van de regie en leveren van uitmuntende dienstverlening.
Met onze benadering op het gebied van Enterprise Service Management (ESM) en Customer Service Management (CSM) bent u in staat beter, efficiënter en waar mogelijk kostenbesparend uw diensten aan te bieden.

Veranderen en verbeteren: omdat het altijd beter kan of omdat het soms écht anders moet!

Customer Service Management

Optimaliseer uw klanttevredenheid. Customer Care in Service Delivery dient op tijd en binnen de afgesproken contracten foutloos te verlopen. Customer Service Management (CSM) biedt uw klanten een prettige selfservice-ervaring oplossing waarbij de webportaal intuïtief en herkenbaar is ingericht.

Verbinden van klanten, werknemers en organisaties door middel van workflows en processen is zeker geen sinecure. Sequal Services helpt u om klantgerichte processen te optimaliseren. Efficiëntie en kwaliteit worden verbeterd dankzij geautomatiseerde dienstenketens waardoor case-management niet alleen inzichtelijk is, maar ook de klantervaring geoptimaliseerd wordt.

Een goede inrichting van selfservice voor klanten leidt tot volledige transparante dienstverlening en uiteindelijk tot waardering en vertrouwen. Het resultaat is Customer Care waarin alle onderdelen met elkaar verbonden zijn en de klantbeleving verandert van reactief naar proactief.

Onze competenties

De professionals van SEQUAL Services zijn de sleutel tot succes. Door het inzetten van de juiste mensen zijn wij in staat om snel tot de kern door te dringen. Geen boekwerken aan adviezen, maar een pragmatische oplossing voor uw huidige uitdagingen.

Op basis van vertrouwen en integriteit werken we samen aan fundamentele oplossingen die waarde toekennen aan de organisatie.

Grip op dienstverlening betekent transparante, kwalitatief hoogwaardige en efficiënte dienstenketens met bijbehorende contracten tegen de juiste investering.

Onze focus

Onze expertise ligt op de gebieden Enterprise Service Management (ESM) en Customer Service Management (CSM).

De focus ligt op platformoptimalisatie waarbij de implementatie van 4me en ServiceNow leidend zijn. Daarnaast heeft SEQUAL Services ervaring met TopDesk, BMC, Splunk, Microfocus en meer.

Bij deze disciplines horen onder andere de volgende kennisgebieden: ITIL, BiSL, ASL, Cobit, Lean Six Sigma, Scrum/Agile, DevOps, en meer.

Agile Service Management

Agile Service Management is een agile versie van IT Service Management (ITSM), gericht op het gebruik van alle ITSM-processen die op een agile manier worden gebruikt met ‘precies genoeg’ controle en structuur.
Dit wordt op twee manieren gedaan:

  • Agile procesontwerp: Het op een agile manier ontwerpen van nieuwe processen, door klein te beginnen met de basis van een ITSM ondersteunend proces en feedback te vragen om te bepalen in hoeverre het proces genoeg waarde toevoegt. Op basis van die feedback wordt het proces verbeterd in iteraties en wordt er meer controle en structuur toegevoegd, totdat feedback aangeeft dat het ‘precies genoeg’ is en het proces zijn maximale waarde levert.

  • Agile procesverbetering: Het continu verbeteren van processen om ervoor te zorgen dat deze processen maximale waarde blijven toevoegen en ‘precies genoeg’ structuur en controle behouden. Door regelmatig processen te controleren en te beoordelen, wordt feedback verzameld om te bepalen of veranderingen nodig zijn om de waarde van het proces te vergroten.

Agile Service Management sluit aan bij werkwijze als Kanban, Lean, Scrum, ITSM, DevOps, Continuous Integration en Continuous Delivery.

ServiceNow

ServiceNow is het platform dat zich bij uitstek richt op de optimalisatie van werk gerelateerde processen en workflows. ServiceNow levert optimale werkervaring op haar platform voor IT, werknemers en klanten. Enterprise Service Management en ServiceNow (als het platform voor platformen) passen naadloos op de uitgebreide mogelijkheden die ServiceNow kan bieden.

ServiceNow (NYSE: NOW) is making the world of work, work better for people. Our cloud-based platform and solutions deliver digital workflows that create great experiences and unlock productivity for employees and the enterprise. For more information, visit www.servicenow.com.

De IT professionals van SEQUAL Services kijken altijd een stap vooruit. Het is fijn daarop te kunnen vertrouwen.

SEQUAL Services IT professionals leveren de juiste maatwerkoplossingen.

4me

4me is de ultieme pragmatische oplossing voor het inrichten van Service Integration And Management (SIAM).

In slechts weken is 4me SIAM geïmplementeerd waarbij alle betrokken partners werken volgens een standaard Service Model. Een duidelijk Governance Framework is onderdeel van onze SIAM best practices.

Bij de SEQUAL Services SIAM implementatie levert u snel een vlekkeloze dienstverlening aan uw organisatie en haar klanten.

4me past perfect in onze 5-stappen SIAM-aanpak: Assessment, Advies, Optimalisatie projecten, Support diensten en Continuous Service Improvement.

“The 4me Partner Network continues to expand. Today (29th of April 2020), it is with great pride that 4me announces its partnership with SEQUAL.”

Splunk

Splunk is een software platform dat op grote schaal data verzamelt en indexeert die door machines worden gegenereerd, ongeacht formaat of bron. Gebruikers kunnen real-time de resultaten van het verzamelen en indexeren gemakkelijk monitoren, er in zoeken, analyseren en er over rapporteren.

Er is erg veel machinedata te vinden. Data wordt gegenereerd door allerlei technologieën binnen een organisatie, maar ook thuis. Niet alleen applicaties, servers en websites genereren data, maar ook smartphones en andere slimme apparaten (thermostaten, verbruiksmeters) in huis. Deze hoeveelheid data groeit exponentieel, het is complex, maar is vooral erg waardevol. Bij elkaar is het een enorme verzameling van activiteiten en gedragsinformatie.

Volgens Splunk is machinedata de meest onderbenutte en ondergewaardeerde gegevensverzameling van elke organisatie. Machinedata is een complex samenstel van data, is ongestructureerd en maakt visualisatie van de resultaten niet mogelijk. Hoe kunnen dan al de machinedata van de activiteiten en gedrag optimaal gebruikt wordenom de businessdoelen te behalen? Hiervoor is Splunk inzetbaar.

 

Our full approach

Assessment

Advies

Optimalisatie projecten

Support diensten

Continuous Service Improvement

Onze klanten

Contactgegevens

SEQUAL Services BV Daalwijkdreef 47 1103 AD Amsterdam

 +31 20 600 75 14 info@sequal.nl

Volg SEQUAL op LinkedIn Volg SEQUAL op Twitter

Download de routebeschrijving

BTW NL818821012B01 KVK 08167512

Partners

ServiceNow
4me
SEQUAL Services over MVO en milieu